Your search results

6 Tipů, jak inzerovat a kde hledat reality?

Napsáno Dana Beková v 28. 3. 2022
0

Prodej bytu či domu je mimořádná událost, která si zaslouží vaši plnou pozornost. Ve hře jsou nemalé peníze, a proto je nejpodstatnější vše pečlivě naplánovat a promyslet. V dnešním článku se proto dozvíte, jak vaši nemovitost co nejlépe inzerovat? A na co byste se měli zaměřit, než se pustíte do prodeje vaší nemovitosti?

1. Sepište, co nemovitost nabízí

Do detailů popište, čím vaše nemovitost disponuje. Jak vypadá váš dům? Kolik má místností? Máte vanu nebo sprchový kout? Nabízíte dům před rekonstrukcí? Všechny podobné otázky a s nimi i odpovědi si napište na papír. Zároveň se zamyslete nad klientelou, kterou by vaše nabídka mohla zaujmout. V případě, že se rozhodnete využít realitní kancelář, tak jim všechno sdělte.

Může se také stát, že z některých požadavků časem ustoupíte, ale pořád je lepší mít vše poznamenané a snažit se toho držet.

Pamatujte, že starší domy vyžadují nákladnou investici.

2. Věnujte se výhodám

Když se chystáte inzerovat text, který povede například k prodeji vaší nemovitosti, vyzdvihněte všechny možné výhody, které vás u vaší nemovitosti napadnou. Máte novou, zařízenou kuchyň? Rekonstruovali jste bytové jádro? Super. Přesně na tohle slyší vaši potenciální zájemci. Navíc si vás oproti jiným inzercím lépe zapamatují. Každý chce slyšet (i číst) výhody, tak se toho nebojte.

inzerovat nemovitost je jednoduché
Zaměřte se, aby všude bylo uklizeno.

3. Použijte pouze kvalitní fotografie

Fotografie je základ. Jestli chcete vaši nemovitost prodat co nejrychleji nebo nejvýhodněji, tak bez kvalitní fotky to půjde jen velmi ztěžka. V rámci co nejlepší propagace, proto dodržujte nejzákladnější zásadu.  

Inzerovat nemovitost s dokonalou fotografií je nutnost. Váši nemovitost, tudíž připravte nejen na fotografování, ale i na prohlídky. Ukliďte a určitě se držte hesla méně je více, při home stagingu se vám to bude obzvlášť hodit. Člověk totiž zrakem vnímá až 80 % všech přijatých informací, tak na to pamatujte.

4. Inzerujte na realitních serverech či sociálních sítí

Existuje několik desítek realitních serverů. Hodně opatrní ale buďte u stránek, které nabízejí inzerci zdarma. Pokud i tak se pro takové servery rozhodnete, počítejte s tím, že se vám brzy ozvou makléři, často začátečníci, kteří vám budou nabízet své služby. Bude jich opravdu hodně.

Síla sociálních sítí je obrovská. Rozhodně by inzerce na nich neměla vypadat, že napíšete příspěvek, že prodáváte svůj byt. Jako postup to není sice úplně špatný, ale za pár hodin ho nikdo neuvidí. Zkuste využít cestu placené reklamy. Tou pak budete cílit přímo na potencionální kupující, respektive na vaši „cílovku.“

5. Videoprohlídka

Videoprohlídka je hlavním klíčem, když prodáváte nemovitost. Podle studie se inzeráty s videoprohlídkou stávají až o 1900 % pro kupující atraktivnější. A jak by mělo takové video vlastně vypadat?

  • Ve videoprohlídkách by měli vystupovat reální lidé přímo na místě.
  • Musí být jasná, stručná a srozumitelná. Nevyplatí se dělat videoprohlídku delší, než jsou 2 minuty.
  • Stejně jako u fotografování, tak i u videoprohlídky nešetřete a objednejte si kameramana a střihače.
  • Protože pak výsledek bude naprosto perfektní.
fotky musejí vypadat skvěle
Nebojte pustit fantazii.

6. Nechte si inzerát zkontrolovat

Aneb víc hlav víc ví, je to staré známé pořekadlo, které se vám bude u inzerátu obzvlášť hodit. Takže nezapomeňte, že až ho dopíšete, tak ho nechte přečíst nejlépe nezúčastněnou osobou. Pak už se jen modlete, aby váš inzerát našel svého zájemce.

Než si pořádně rozmyslíte, jak svůj byt co nejlépe prodat, podívejte se na naše další články třeba na 7 Tipů, které vás navedou ke koupi krbových kamen nebo kde jsou nejdražší restaurace v Praze.

Zanechat komentář

Email nebude publikován.

Compare Listings